29 aug: Ny läkare

Jaha så sitter man i bilen på väg mot ett möte med läkaren på Skönvik, har bara träffat henne en gång tidigare, på bedömningsdagen och då tyckte jag hon var bra. Känns lite jobbigt idag dock då jag är mycket sämre än då, förhoppningen var väl att jag skulle vara bättre, får se vad hon har att säga/komma med.

Vad har hänt sen sist då? Jo i lördags hade vi pappa S och J hemma och hjälpte till med rivningen av taket på framsidan och eftersom det regnade på söndagen så satte dom på presseningarna över hela taket igen. Vilket var bra men på kvällen så blev det värsta stormen och naturligtvis så släppte dom så Tommy var tvungen upp på taket i mörkret och ovädret :(. Och det säger jag bara TACK gode Gud för livbältet, för självklart halkade han och blev hängandes i bältet, så han är helt mörbultad nu och har jätteont i kroppen även han, stackarn. Igår var han dock iväg till vår söta massör och jag tycker nog att det verkar som han är bättre idag :).

Jaja liten snabb uppdatering ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0