9 aug: Första gången i mitt liv 😱

Idag har jag gjort något som jag aldrig gjort tidigare i hela mitt liv, jag köpte färdig pannkakssmet som jag sen stekte upp till lunch. Och visst blev dom goda men fy vad tråkig smeten var att steka, det var inte många av pannkakorna som blev hela inte 😞.

Vi fick trevligt fikabesök oxå av Sara, Emma och pappa S, tror nästan dom kände lukten av våra jordgubbar och grädde som vi skulle ha till pankisarna haha.

På kvällningen så var vi och provade en ny propeller så nu vet vi vilken vi ska köpa sen.

Efter det så åkte vi och grillade ute på en ö, även då i trevligt sällskap av S, 😃

Ja som ni ser så har vi haft en toppendag och det hoppas jag att ni oxå haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0