14 jan: Helt underbar dag :D

Idag så har vi haft en helt underbar dag :D. Började med en massa mys och film i sängen en lång stund innans vi klev upp och åt frukost, passade på att njuta av glödhoppa med ost, mumsigt värre. Solen sken utanför och det var bara -1 ute så då var det ju självklart en heldag i pulkabacken som gällde. Så på med understället på Tindra och mig och sen packa ihop täckkläder åt Tommy, Sara och Emma så skulle möta oss i backen, in med allt i bilen och sen for vi. Och vi fick verkligen en helt underbar familjedag i backen med massor av bobåkning, lite madrassåkning och en massa skoteråkning, när vi blev hungriga så gick vi efter grillen och grillade korv. Då kom även mormor, morfar och farmor ut till oss, så det blev en heldag med hela stora familjen, så ROLIGT :D. Dessutom så gjorde mormor nåt som jag aldrig sett förut och det var att åka bob, vet ju att hon tycker det är roligt med pulka och det verkade som att bob var lika roligt det med, och när hon ändå var på G så fick hon prova att köra skotern själv med och tror nog att det var en höjdare det med hahaha, riktigt duktig var hon oxå :). Var fler som provade skotern för första gången idag och efter vad jag förstod så blev det en hit även där, jättekul, nu kanske man får se lite mer av er oxå hahaha. Har starka funderingar på om det ev kan bli en pulkadag även imorgon, men det får vädret utvisa imorgonbitti, håller tummarna :D. Nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen för jösses vad trött jag är. Bilder från dagen kommer en annan dag :P. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

LÅter som en toppendag :) Kram

2012-01-15 @ 19:48:06
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0