23 jan: Dålig karma.... eller????

Ibland så kan man ju fundera på vad man gjort för ont i sitt tidigare liv egentligen och hur mycket en männinska ska orka med.... Nu har inte vi det värst på något sätt och vis men just nu så tycker jag nog att vi fått tillräckligt med elände för ett tag!!!!!

Bara några av sakerna:
Vi har haft ett kluckande läte i köksavloppet ett par dagar så igårkväll lånade Tommy en så där högtryckstvätt för avloppen som rörmockarna har och då kan man ju tro att det skulle vara snabbt fixat eller hur? Men nej då det är precis som vanligt med det här huset att så fort vi ska göra något så är det precis som att huset motarbetar oss till 100 %, så vad händer då när Tommy börjar köra med den där grejen i avloppet....jo då det blir TVÄRSTOPP i avloppet och allt kommer upp i 2 av 4 golvbrunnar (får vara glad att det bara var 2) och sen höll vi på i över 4 timmar innan vi fick lös proppen.

Och nu kan man ju tro att det skulle bli en bättre dag idag då, men nej då den började i samma anda. Började med att försova mig, sen krånglade jobbservern så jag blev utkastat mest hela dagen från fjärskrivbordet som jag jobbar på när jag sitter hemma och jobbar. Och även lite andra saker har inte alls gått som det var tänkt så nu får vi se hur det ska lösas, blir så fruktansvärt TRÖTT på det här.

Sen har jag upptäckt att när jag bloggar från Iphonen så ställer kommentarinställningen om sig så att inlägget inte blir kommenterbart utan att jag går in via datorn och ändrar det igen. Det är därför det inte gått att kommentera dom sista dagarna :(. Är det någon som vet varför det blir så och isåfall hur jag ska ändra på det????

Kommentarer
Postat av: Sara

Va bra att du kommit på va som varit fel med komentarerna iaf <3

2012-01-23 @ 23:11:25
Postat av: mamma

ja jag har undrat varför jag inte har kunnat kommentera pusss

2012-01-24 @ 10:50:36
Postat av: mamma

och du man kan inte kopiera korten heller synd det var ett sååå bra kort på lillan som jag ville ha på min dator

pussss

2012-01-24 @ 10:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0