25 jan: Välkomna :D

Först så vill jag hälsa alla nya läsare varmt välkomna, blev jätteglad när jag tittade på statistiken och såg att ni blivit fler och sen att så många av er dessutom lämnat fotspår efter er :D. Tack snälla för det!

Idag så har vi varit till vårdcentralen med lillhjärtat för att hon varit så förskyld och haft febertoppar till och från ända sen jul och nu dom senaste dagarna så har hon fått en sån otäck hosta och igårkväll så hostade hon så hon nästan kräktes, stackars liten, så nu kännde jag att jag ville att någon lyssnade på henne så att det inte gått ner i lungorna på henne, vilket det inte gjort. Jätteskönt att få det bekräftat :D. Hon har "bara" en elak virus som vi snällt får vänta ut. Eftersom Tommy började 2 även idag så kunde jag jobba hela förmiddagen och när vi kom hem från läkaren så sov puppis en LÅNG middagslur, vilket kändes både bra och dåligt, bra för att då kunde jag jobba lite till och dåligt för jag tänkte att nu kommer hon väl aldrig somna ikväll men det gjorde hon jättesnällt i vanlig tid :D och nu på kvällen så har jag jobbat klart det jag inte hann med på dagen. Är jätteskönt att jag kan planera lite själv hur jag lägger upp min dag en sån här gång :D

Älskar det här kortet med hennes goa kinder :D


Hoppas ni alla har en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: min kväll har gått super bra ;) hur har din kväll varit? :)

2012-01-25 @ 22:19:09
URL: http://Http://feliciaslindblom.blogg.se
Postat av: Emma

väldigt sött barn de där! <3

2012-01-26 @ 09:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0