29 jan: Besviken :O

Usch vad jag är ledsen och besviken nu :(.

Tommy och jag hade ju fixat barnvakt och såg fram mot en rolig dag ute i skogen. Eftersom det skulle bli en solig och fin dag så bestämde vi oss för att ta en tur till Bjursås och ev äta lunch på Bäverhyddan, skulle bli så mysigt. Men nu blev det inte riktigt så. Det visade sig att Bjursås skoterklubb inte tycker att det är så viktigt att sladda sina leder så vi fick spåra oss fram i princip hela vägen och inte ens den delen (typ 1 tiondel) som sladdas var bra sladdad så det blev mer en mardrömsresa istället för en mysdag :(. Det som borde tagit ca 2 timmar tog oss 4.

Vi tog oss upp till utsiktplatsen och där var det verkligen jättevackert och jag är glad att vi var dit idag för jag kommer aldrig (inte förrän jag vet att dom sladdar sina leder iallafall) åka dit igen.

Måste säga att alla ideella åkare inom Lingheds skoterklubb som ställer upp och sladdar våra leder häromkring är värd en STOR eloge.

 


Kommentarer
Postat av: Nina

det var verkligen super vackert där!! super fina bilder. men jätte tråkigt att det inte vart som tänkt. =(

2012-01-30 @ 14:16:30
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

ja trodde att dagis höll med hjälmar. men så var det inte här och det är flera som har likadant. så tydligen inget nytt, bara nytt för mig..

2012-01-30 @ 14:17:09
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Anki

Tråkigt att det inte blev som ni tänkt! Men det såg fint ut ändå!



Olivia har ett pippi pussel som är som en sagobok samtidigt. Fem sidor där det lite lite berättat ur pippi och ett pussel. Kan rekommendera det Olivia pusslar med det varje dag



Kram

2012-01-30 @ 19:04:48
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0