3 jan: Äntligen

Äntligen så verkar det ha vänt och att penicilintet verkar till 100 %, enda minuset är att jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Klev upp strax före 8 och åt frukost med puppis och raringen, sen åkte dom till dagis och jag gick och la mig igen, sov ända till 12 då jag vaknade av att telefonen ringde och trots detta så sitter jag just nu i soffan och är helt vimmelkantig av tröttheten :(

Känner mig så här:


På eftermiddagen innan vi hämtade hem puppis så satt Emma och jag och gjorde iordning en ny almanacka för 2012 så nu väntar jag bara på att raingen ska komma hem med fotopapprena så jag kan dra ut den. Så jag har iallafall fått nåt vettigt gjort idag :)

Vad har ni gjort idag?

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0