4 jan: Spelar spel :D

Sitter i soffan med Sara och Emma och spelar spel och har jätteroligt :P. Emma är dock inte riktigt lika nöjd som Sara och mig, vilket beror på att det är första gången för henne och som vi alla vet så tar det ju några gånger innan man kommer in i ett nytt spel, så just nu så suckar hon mest och kallar det för skitspel medans Sara och jag fnissar gott :)

Imorgon så ska vi på Disney on Ice men först så ska vi luncha med söta Emma och goa Nina, ska bli så himlans roligt att äntligen få träffa dom :D.

Nej nu var det visst min tur igen.

Ha en skön kväll :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Morfar

Måste tacka för almanackan du hade gjort med så fina bilder, tror nog att vi vill ha några förstoringar av en eller några.

2012-01-05 @ 01:16:39
Postat av: Nina

haha ja världens tjokkis kinder :D

Ses sen! ska bara vaknam klä på mig å skaka av mig huvudvärken :p

2012-01-05 @ 09:31:29
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0