6 jan: Kallt ute och varmt inne :D

Trots att vi kom hem jättesen igårkväll så vaknade lillpuppis tidigt imorse, eller ja det beror ju naturligtvis på vad man jämnför med men jag tyckte att kvart i 7 var tidigt idag, men till min stora lycka så har hon ju fått för sig att på helgerna så ska hon och pappa mysa i soffan framför tvn så jag medans dom gjorde det kunde jag sova en stund till :D. Efter frukosten så bröjade vi plocka bort julen lite smått innan vi gick ut och lekte en stund i solen. Tindra är så rolig när hon åker bob, då envisas hon med att hon ska stå och sen sladdar hon runt på den precis som Tommy gör på skotern när han åker själv och leker :P, efter en stund i våran lilla backe så plockades självklart skotern fram och Tommy och Tindra tog sig en tur upp till hälla och kollade snöläget lite och det var lite i det minsta laget så nu hoppas jag att det kommer mer så vi snart kan ta oss en riktig skoterdag, LÄNGTAR!!!!! Medans dom var borta så passade Emma och jag på att plocka bort det allra mesta av alla julsakerna så nu är det bara granen och ljusstakarna kvar men dom får vi hjälpas åt allihop med under helgen, vill ju gärna passa på att vara ute när solen skiner :D. Nu ska jag titta på New Moon tillsammans med Emma och mumsa lite på Ginon som vi gjorde tidigare ikväll :D. Hoppas ni alla haft en bra dag :D. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Oj vad tidigt ;) Vi fick sovmorgon idag till kl 6...

2012-01-07 @ 12:23:39
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0