24 juni: Förändrat :O

Vi lyckades sjösätta i fredags efter mycket om och men och hann även till Torsång så vi fick fira en "riktigt" midsommar även iår :D.
 
Dock så var alla bryggorna smockfulla ute vid de olika öarna så vi åkte tillbaka till Staberg och la oss där över natten och vi hade jättemysigt. När jag skulle gå och lägga mig så upptäckte jag att pumpenheten på toaletten läcker (den hade frysit sönder i vinter) nu hade i sån tur att det var bara spolvattnet som läckte så allt annat hamnade nere i tanken. Så nu blir det till att köpa en ny toalett för min bästa händiga älskling säger att den här går inte att laga, men vi har redan tittat ut en ny så det blir bra.
 
Igår så skulle vi ta en tur ut till ön Björnungarna men se det gick inge bra alls. När vi kommit nästan halvvägs så började motorn stormkoka så det slutade med att vi blev bogserad tillbaka till hamnen igen :(.
 
Får väl se om raringen hinner och klarar av att hitta felet eller om vi blir utan båt resten av sommaren. Måste erkänna att det känns lite surt just nu, men det ger sig nog så småningom.
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen om försöka sova lite, är dödstrött.
 
Hoppas ni alla haft en bättre helg än oss :)
 

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

å så härligt! ser verkligen toppen ut!

hur mår du annars? kramis

2012-06-25 @ 08:53:58
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0