4 juni: Regn och 7 plusgrader :(

Har en liten fundering .... Det är 4 juni och det fortsätter regna och tempen ligger under 10 grader.... NÄR ska sommaren komma??????

Mår skit idag! Har superont i hela kroppen och ska in till kontoret imorgon igen, ser inte fram mot morgondagens kväll, blir nog en gråtandes Helen som ligger i soffan och helst av allt vill dra nåt gammalt över sig och slippa visa sig mer :(.

Men nästa fredag tar Emma studenten, vilket är jätteroligt men stressande, då det är så mycket som ska fixas och då har jag ändå varit duktig och delegerat en hel del av arbetet ;). Men själva planerandet är ändå min uppgift och det är inte helt lätt när hjärnan gått i strejk så vi får väl se hur mycket jag glömt bort när det väl är dags haha

Sitter i soffan och slötittar på en kass film, borde kanske gå och lägga mig istället :).


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tråkigt att du mår så dåligt... hoppas att det känns bättre idag!



Jo, det är meningen att man ska hitta på egna frågor till de nästa som man utmanar.. ;)



Kramar på avstånd!

2012-06-05 @ 08:21:53
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0