6 juni: Nationaldagen

Idag har det regnat precis hela dagen men det gör inget för jag har haft sällskap av alla mina fina tjejer :D.

Emma följde med hem redan igår och hon och puppis satt och målade fönsterfärgsfigurer hela förmiddagen och puppis gjorde sin första utan hjälp ;), men nu börjar det bli så många att vi måste börja dela ut till släkt och vänner för annars kan vi snart inte se ut genom fönstren här eller så ska vi behålla alla själv för då syns det ju inte om fönstrena är skitiga eller ej haha

På eftermiddagen kom Sara och Johan ut och Sara både färgade och plockade mina fransar och bryn så nu är jag snygg hihi

Tommy är nere på verkstan och lackar båten och jösses vad snygg den blir :).

Två av mina tre hjärtebarn <3


Kommentarer
Postat av: mamma

lyckos dej <3

2012-06-07 @ 09:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0