14 mars: För tidigt????

Vakande feberfria och nästintill värkfri så kunde inte motstå en promenad runt Hea i sakta mak med lillhjärtat och hunden och efter den kan jag bara säga Fy F-n vad fort konditionen försvinner. Är verkligen tillbaka på ruta 1 igen och värken kommer så sakteliga krypandes nu på kvällen. Håller tummarna för att den försvinner under natten med hjälp av värktabl och lite värme så jag får en bra start även imorgon när jag ska till jobbet.

Fick lite trevligt fikasällskap idag av Jonas och Jessica och dom hade med sig en helt underba orkidé till mig. Älskar verkligen den blomman så jag blev jätteglad. Tack snälla för den :D

Kommentarer
Postat av: Nina

ja men det är ju så. man kämpar för å nå någonstans å sen tar det bara nån dag av å vara sjuk så är man tillbaka på ruta 1. orättvist!



Hoppas du mår bättre idag iaf! krams

2012-03-15 @ 12:12:06
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0