15 mars: Rapportering

Tindra är frisk igen och kunde gå till dagis imorse, så skönt att det inte blev nån långvarig förkylning/feber historia.
 
Jag åkte till jobbet och satt hela dagen med en årsrapport som var riktigt trickig att få till och när jag äntligen var klar så strulade rapporteingsprogrammet så jag blev tvungen att ringa FI och prata med deras support och dom talade om att dom jobbade på att lösa buggen så jag fick snällt vänta några minuter så skulle det vara fixat sen, vilket det oxå var 30 minuter senare. Så skönt att den rapporten är inne, nu är det ett år innan det är dags igen haha

Imorgon är det fredag och det innebär att Tindra och jag är lediga, så fruktansvärt skönt. Frågade Tindra vad hon ville göra för roligt och fick svaret: bygga lego! Nu vet jag inte riktigt om jag ser det roliga i det med huvudsaken är ju att hon tycker det haha. Annars så har vi inte nåt särskilt planerat för helgen utan ska mest bara ta det lugnt och mysa :). Vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0