19 mars: Snöstorm :( Ny vårdcentral :D / VINST :D :D

Vaknade imorse av att det blåste så mycket att sovrumsfönstret skallrade och när jag drog upp rullgardinen så SNÖADE det ute, FYYYYYYY det OGILLAS i allra högsta grad :(. Nu har det slutat snöa men det blåster fortfarande så det skakar i fönstrena, riktigt otäckt :O.

Idag så har jag pratat med en sköterska på nya VC och jösses säger jag bara, vilken enorm skilnad det var på bemötandet mot den gamla vc, här tog dom en på allvar och bokade upp en tid redan nästa vecka, jag hade räknat med att få vänta minst två veckor då det inte är en akut sjudom, men sköterskan tyckte det lät så jobbigt så hon tyckte inte att vi kunde vänta så länge utan bokade en tid snabbare än så. Tack snälla för det :D

Nu sitter jag och jobbar men är riktigt jobbigt då jag har så ont att jag knappt kan sitta still utan sitter och gungar på stolen hela tiden, det känns konstigt nog bättre då, men ser nog väldigt roligt ut, tur att jag är själv hemma hahaha. Det är nog fortfarande sviter efter lördagen då jag hjälpte till med båterenoveringen, för igår var jag totalsänkt, då satt jag mest i soffan med två vetekuddar en bakom ryggen och en liggandes på armen. Tack och lov för att vi har såna, dom är verkligen super, och det ska inhandlas nya på vårmarknaden, en till mig och en till Tindra, hon har ingen sen tidigare.

Har väntat och hållt tummarna så hårt hela förmiddagen och nu fick precis veta att jag vunnit ett så otroligt vacket armband som jag tänker lägga undan så jag kan ha det som mitt "nya" när Tommy och jag gifter oss :D Är så OTROLIGT GLAD Tack finaste Nina


Vilken BRA dag det här blev whiiiii :D :D

Puss & Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Grattis till vinsten :D



Jag har gått upp lite i tid, från 30 till 34h/veckan. På fredagar har vi rullande 4 veckorsschema så det var otur att det var just den fredagen denna veckan...

Kramar

2012-03-19 @ 19:59:11
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Tack för dina fina ord!!



Usch för snö! Vi hade lite i morse med, men det försvann innan lunch som tur var. Är ju inte kvar en droppe här annars...



Vilken skillnad på VC...men det är ju så. tyvärr...men skönt när man kommer till rätt.



Kramar

2012-03-19 @ 23:14:23
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/
Postat av: Nina

grattis igen! tror hon skrev att det skulle skickas i veckan :D



krams

2012-03-20 @ 12:49:10
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0