20 mars: Köpt biljetter :)

Usch vad jag hatar/avskyr/tycker illa om tisdagar och torsdagar just nu :O och anledningen till det är att jag är totalt färdig när jag kommer hem och bara sitter i soffan, eller rättare sagt skruvar och vrider mig i soffan ända tills jag kan gå och lägga mig.

Men en rolig sak jag gjort idag är att köpt biljetter åt oss (Tindra,Emma,Tommy & mig) så vi kan gå och titta på Clas of Nations, nu håller vi tummarna för att det blir fint väder i helgen, precis som dom lovat på vädret. ;)

Nu ska jag sova, så stort god natt till er alla och så ses vi imorgon :).

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: ´Nina

idag har theo sin onepiece på sig i storlek 110/116. men jag ångrar mig såå hårt att jag inte köpte storleken över. för den ska ju sitta slappt. inte tajt som denna gör.. du vet när han böjer sig ner så ser det inte så skönt ut i rumpan :P



hans jeans som har 110 sitter bra på honom nu. 104 är alldeles för korta.



theo har ju alltid legat över kurvan både på längden och bredden. då menar ja inte att han är tjock sådär. men han är "biffig" om man jämför med tjejerna på hans dagis. han väger nästan 20 kg nu skulle ja tippa på.



folk tror ju att han är minst 4 år. hah..

2012-03-21 @ 12:52:52
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0