21 mars: Deklarerat idag :D

Idag så har jag gjort klart jobbets fem deklarationer och det känns så otroligt skönt att det är gjort. Är verkligen så gruvsamt innan jag börjar varje år, så jag går gärna och drar på det, men redan när jag vaknade imorse så kände jag att IDAG ska dom göras så då var det väl bäst att handla direkt innan känslan försvann igen hahahaha.

Har ingen bra dag idag och Tommy är kvar i stan och fixar med kompisens båt idag med så jag bjöd in Tindra och mig på middag hos mormor och morfar :). Fick kanongod mat och lite avlastning med lillhjärtat innan vi åkte hem och mös i soffan en stund innan det var dags för sängen. Och jag måste säga att även om hon är supertrotsig emellanåt när vi är allihop tillsammans så är hon en liten pärla när jag är själv med henne, tror hon känner av att jag har ont och inte klarar av att bära henne och såna saker. Älskar dig så mycket min lilla sockertopp <3

Just nu så sitter jag och tittar på Sveriges Mästerkock och dom håller på och bakar Macarones. Jag har aldrig smakat såna men dom ser oerhört goda ut, måste försöka göra såna nån gång


Ha en bra kväll

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Dom är jätte goda :D

2012-03-21 @ 21:28:55
Postat av: Coquina

Har också sett Sveriges Mästerkock idag och det såg supergott ut med macarons som jag bara har smakat - aldrig bakat själv! Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2012-03-21 @ 21:45:41
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet

Skönt att ha det gjort!

Jag är alltid den som gör det i sista sekund. Alltid. Kanske ska jag ändra på det i år?



Tack för dina styrkekramar. Dom värmer <3

Kram

2012-03-22 @ 07:56:29
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0