22 mars: Blev kvar hemma :O

Vaknade imorse och insåg att det inte fanns en möjlighet i hela världen att jag tog mig till jobbet idag så det vara bara att ringa in sig sjuk :(.

Tänkte jaja men jag kan ju iallfall ta mig ut i solen och sitta med näsan i vädret, men tror ni att solen ens vill visa sig ordentligt då, nej det är ett TUNT TUNT molntäcke så den kommer inte igenom, så några fräknar på näsan blir det inte idag iallafall. Tror jag ska gå ner och tappa upp ett varmt bad, lägga en ansiktsmask och krypa ner i det varma sköna vattnet och bara njuta en stund, mår ju så mycket bättre i värmen.

Har tittat efter en värmedyna, tror den skulle fungera lite bättre än vetekuddarna, såg en på Rusta som jag ska åka och kolla på nästa gång jag är till stan :).


Ha en bra dag :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

krya på dig!

2012-03-22 @ 11:55:20
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Usch vad jobbigt :( Krya på dej! Kramar

2012-03-22 @ 12:10:06
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0