27 nov: Yes :D

Idag så har Tommy och jag varit till banken och pratat lån och till vår stora lycka så kan vi bara flytta med oss de lånen vi har idag till nya huset, så SKÖNT :D

Efter det så följde vi med svärmor på en lägenhetsvisning på en jättefin lägenhet, dock så var rummen i det minsta laget så vi får väl se vad hon beslutar sig för, men det är ingen brådska att hon hittar nått, utan viktigare att det känns bra i magen för oss alla :).

Fick 1:a visningstiden på huset idag och den blir nästa tisdag, blir spännande och se hur många som kommer eller ska man säga: om nån kommer? :o Börjar bli lite nervös, är inte van att inte ha kontroll hahaha


Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

ja men dem har ringt mig än idag å frågat skumma saker. som är du sjukskriven längre än till den 22a? ja sa men ni har ju betalat ut till i måndags, så ni måste ju fått in det sista läkarintyget. DÅ hitta hon dem och så ville hon höra allt IGEN och sen fick ja höra alla regler *jiddijadda*. Dem står mig upp i öronen. på det fick ja själv ringa röntgen, för att dem skulle ringa. då har ingen kollat på bilderna. men tack! det stod ju akut på ärendet. ja är så trött ska du veta-

tack för alla värmande ord och allt ditt stöd. uppskattar det en massa <3.

hur mår du och all värk?
kramis

Svar: Det har varit några riktigt besvärliga veckor nu rent värkmässigt, vilket gör att jag är så himlans trött, men annars så är det bara bra :D
Kramar i massor
None None

2012-11-29 @ 15:44:27
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0