13 okt: Upptagning = Sommaren är SLUT :(

I år så var vi fullständigt sist i sjön an olika anledningar men vi var iallafall inte sist att ta upp ;)
 
Var lite pirrigt att ta upp då vi inte gjort det tidigare på den här trailern men det gick över förväntan, dock så upptäckte vi att den är lite för kort, båten hamnade på tok för nära bilen. Det går inte att öppna dörrarna bak och det får då inte vara särskilt stora gupp i vägen här inte hahaha. Så raringen blir tvungen att förlänga den. Är så himlans tacksam över att han klarar av allt sånt där för själv hade jag då inte klarat det .
Lite nära eller vad säger ni? :O
 
Nu har raringen och hans ena farbror hjälpts åt att baxa in den på plats, och då ska ni veta att vi var sist in, men nu står den på plats och i år inne i värme :)
 
Medans dom höll på med det där så passade jag på att börja baka morgondagens tårta och jag lovade honom att han skulle få favorittårtan i år (Prinssestårta), så nu är botten inne i ugnen och så får jag fixa klart den imorgon efter lillstumpans gymnastik. Håller tummarna för att kroppen är bättre imorgonbitti :P. Håll gärna tummarna är ni snälla!
 
Ha en bra kväll och helg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0