24 okt: Roligt :D

Svärmor har 2 vävstolar och eftersom jag aldrig provat det förut så har jag gått och funderat ett tag på om jag inte skulle fråga om hon ville lära mig och idag så fick jag äntligen tummen ur ...... Nu hade jag sån tur att hon precis var klar med en matta och inte hunnit börja med någon ny, så det var bara och slå sig ner framför vävstolen och börja. Det var jätteroligt och så ser man ju direkt resultat :), men jobbigt var det, som ett helt träningspass så vi får väl se vad kroppen tycker imorgon haha. Lite extra roligt är det att trasorna som jag väver med är återvunna från min första egna matta som jag fick av min mormor när jag var runt 8-10 årsåldern och nu ska det bli en matta till Tindra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0