30 okt: Roadtripp :D

Idag så har jag och puppis gjort en roadtripp ner till Sara i Grythyttan och vi blir kvar här resten av veckan :), Molly och raringen stannade hemma och det var precis som att Molly visste om redan när vi vaknade att jag skulle åka ifrån henne för jösses vad kelig hon var :). Puppis var så rolig för det allra första hon sa imorse var "mamma IDAG ska vi åka till Grythyttan. Ska vi åka nu????" men vi hade ju både jobb och packning kvar så hon var tvungen att vänta några timmar men sen bar det av. Det är verkligen inga problem att åka med henne för hon är så snäll, enda som är jobbigt är att hon ärvt min åksjuka hon oxå, stackarn, så krokiga skogsvägar är ingen hit direkt.

På eftermiddagen så har jag fått träffa Saras goa kompis Amanda och vilken mysig tjej det är, jättesnäll och go och så har hon en liten hund som heter Big och han var ju bara för go :P

Imorgon så ska jag få ansiktsbehandling och puppis ska få bada, så det kommer bli så mysigt :) och så ska vi åka till graven och pynta den och tända ljus så det brinner fint över allahelgon.

Nej nu blir det film med min stora stumpa :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi :D <3

2012-10-31 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0