5 okt: Makarones :D

Sent igårkväll så kom Sarisen ut så idag har vi myst på så mycket vi kunnat. Flickorna har kramats och skrattat och jag har bara myst runt i bakgrunden :D, idag åkte hon vidare till Johan, men vi träffas på söndag igen när vi ska fira världens bästa morfar som fyller år.
 
Idag så slog jag till och bakade rosa vaniljmakarones med choklaoch lite småpilligt var det men jösses vad goda dom blev, smakar som en blanding av seg maräng och mandelbeskvier, muuummsigaa  Tindra valde färg ;)
 
En annan sak jag fått klar är min fina fotovägg (saknar kort på mina föräldrar men dom måste fotas först haha), blev nog helt klart finaste väggen i hela huset :D
 
Ha en trevlig fredagskväll <3
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Finaste mammi <3

2012-10-05 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0