11 sept: Tandläkarbesök

Idag så har jag varit hos tandläkaren och lagat en tand och nu hör det till saken att jag har en fruktansvärd tandläkarskräck, hyperventilerar och gråter som ett litet småbarn som ramlat och slagit sig, jättejobbigt. Men idag så fick jag träffa en ny tandläkare då den gamla gått på pension och den här var verkligen hur bra som helst. Så när jag var klar så gick jag ut till sköterskan och förflyttade min raring dit också.
 
Imorgonförmiddag så ska jag ha ett avstämningsmöte med läkaren, försäkringskassan och min arbetsgivare och herregud vad nervös jag är, tycker verkligen att det är jätteotäckt, kanske mest för att jag har ingen aning om hur det går till. Det är tur att jag har nått roligt nästa onsdagskväll att se fram mot, men mer om det kommer nästa vecka, men spännande är det hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0