14 sept: Funderingar i min ensamhet

Idag så har vi haft ett riktigt skitväder med regn och blåst och det är lika med JÄVULSKT ONT i kroppen och sånna här dagar så önskar jag verkligen inget hellre än att vi skulle kunna åka på en lång semester till värmen eller kanske till och med flytta utomlands till värmen då jag faktiskt mår mycket bättre i värmen, har inte alls lika ont, varken smärtmässigt eller lika ofta.
 
Nu vet jag inte om det rent praktiskt är genomförbart, och inte heller vet jag hur raringen skulle ställa sig till detta men i min ensamhet (han är på verkstan och grejar med trailern) så kommer dessa tankar och funderingar allt oftare, tror att det mycket beror på att sommaren var så usel och att hösten troligtvis kommer bli otroligt tuff.
 
Tänk vilken lycka att kunna få vistas i sån här miljö

(Kortet är taget av min Emma under deras spanienresa förra hösten)
 
Jaja det är bara skit på tv ikväll så det får väl bli en serie på datorn istället. Hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll.
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja tänk om vi kunde ha det där klimatet här ist!
Du får testa Fitlline, jag mår så himla bra ab det :)
Kram!

2012-09-14 @ 22:17:23
URL: http://millah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0