2 sept: Äntligen är pappen på :D

Igår så kom bästa pappa S ut och hjälpte oss att få på takpappen så nu är det bara läktning och själva läggningen av tegelpannorna kvar innan finliret med vinchebrädorna, hängrännor, stuprör och snörasskydd ska på med det klarar raringen av själv. Du är så duktig hjärtat. Ett stort tack till dig pappa S :D, utan dig så vet i katten när pappen kommit på :P
 
Bildbomb på mina bästa män i livet (ja morfar saknas och självfallet svärfar) är så glad att mitt livs kärlek och min tonårskärlek har blivit vänner. Kunde inte fått bättre pappor till något av mina tre gullungar :D
 
Nu äntligen händer det nått
Tittut
Gör så här så blir det bra
Ok, f-n det här var ju kul
Vilar lite medans han jobbar och beundrar utsikten
Men snälla, var försiktig, du måste ha fingertoppskänsla oxå, annars åker du in i huset
 
Idag så var vi bjudna på mat hemma hos gudmor med sambo och jösses vad mycket gott det fanns att välja mellan, precis som vanligt. Tack snälla för underbar mat och ett härligt umgänge. Måste försöka få mer tid för våra middagar igen, får lov att bli bättring under vintern eller vad säger du, världens bästa gudmor :D.
 
Hoppas ni haft en härlig helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0