20 sept: Torkar

Idag efter dagis så åkte vi till finaste gudmor och fikade. När vi skulle åka hem så skickade hon med mig en påse trattkantareller hem så nu har jag rensat såna för första gången i hela mitt liv och tror ni inte på satan att jag hittade en riktigt fet och superäcklig mask i en av dom, och töntig som jag är så skrek jag högt och kastade svampen ifrån mig hahaha, men tog mig väl samman och rensade klart och sen var det bara och googla på hur man gjorde med torkningen. Tack och lov för att nästan allt man behöver veta går att googla :D.
 
Torkning pågår :)
 
Sitter och tittar på "Hela Sverige bakar" och blir så dugen på att baka lite, undrar om vi kanske ska slå till med nåt gott imorgon när dom stora tjejerna kommer hem, vi får väl se om dom har lust ;).
 
Fick precis syn på att det kommit nåt nytt här på blogg.se och det är att man kan ladda upp bilder direkt från Instagram utan att först spara kortet på datorn och det är ju super då jag tar mycket kort med just Instagram :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammis

Blev dom bra? Hälsa och tacka för växterna och välkommen i kväll <3<3<3

2012-09-21 @ 10:57:28
Postat av: Nina

nej jag kan ju inte direkt påstå att jag direkt har någon tur. kanske dags att söka sig till privata, dyrare sjukhus :S

2012-09-23 @ 11:01:21
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0