26 sept: Feber :(

Imorse vaknade mitt lilla hjärta med feber så hon fick ju självklart stanna hemma från dagis. Medans jag jobbade så byggde hon och raringen lego och om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte vem av dom som tyckte det var roligast haha. Nu på kvällen var hon feberfri igen så det blir spännande och se hur det är imorgon.

Vi håller på med en tavelvägg och när puppis såg korten på Sara och Emma så pussade och kramade hon dom. Så jag frågade om vi skulle prata med dom över datorn och det ville hon och när hon såg dom på skärmen så kramade hon om den flera gånger, tror hon saknar dom lite haha.

Imorgon ska jag till Skönvik och göra ett tipptest och om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om vad det innebär och hittar inget om det när jag googlar :o.

Köpte clementiner igår till hennes stora glädje :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0