2 feb: Long time no seen :(

Länge sen jag uppdaterade nu men hinner inte med :(. Emma och jag packar och packar och Tommy han kör ner kartonger till huset och till verkstad och mellan allt packande så ska man hinna med att jobba, åka till skönvik, gå i skolan, åka på puppis aktiviteter och allt annant som hör vardagen till, orkar inte mer just nu :( Kroppen har gått i strejk och jag har en värk som inte är av denna värld :'(. 
 
Men måste säga att Emma och Tommy har varit så himlans duktiga, snart är 75 % av källaren nerkört och lika mycket nerpackat av allt i själva huset, uppskattar allt som ni gör mer än ni vet anar. Vi ska ju vara ute den 15 mars och i den här takten så skulle raringen och jag hunnit med att få en helg att ladda batterierna lite med att åka ner till Sthlm och gått på båtmässan men men vi får väl se hur det blir med det
 
Tack finaste Emma för allt du gör här hemma och för att du finns här hos mig som ett stöd när jag inte orkar mer, ÄLSKAR dig så mycket <3 <3 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dig med mammi! <3 <3

2013-02-03 @ 00:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0