9 feb: Trött!!!!!

VARNING: Gnälligt inlägg, så låt bli att läsa ;)

Är helt sjukligt trött, orkar inte vakna på morgorna, får verkligen kämpa för att komma upp ut dvalan till vakenhet. Lite otäckt faktiskt :(. Är det någon som känner igen sig i detta?

Älskade raringen tog lillpuppan med sig in till stan och skulle titta på motorsparkrace så jag fick en chans att vila lite och förhoppningsvis vakna till och vara pigg när dom kommer hem igen :).

Igårkväll kröp hon upp hos mig och säger: "mamma, jag saknar när du inte hade ont" , vad svarar man på det? Jag menar, vem saknar inte det!!!! Både det och annat.



Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

får ja säga, va skööööööönt med ett gnällinlägg! Ibland är det bara skönt å läsa att man inte är ensam. om du förstår hur ja menar.

är ju skit att vakna upp sådär trött och jaa jag vet! för lite sol, för mkt mörker! skulle behöva en energiboost. nu får det super gärna bli vår!

Svar: Absolut förstår jag vad du menar, ibland undrar jag om det verkligen kan vara så där plutteliplutt som man läser om hos andra hela tiden .S.
Ja nu får det verkligen bli vår :D.

Hur är det med dig? Hur går det med magen?
Kramar i massor <3
None None

2013-02-12 @ 12:34:04
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

magen går bra. ska på återbesök om nån månad å kika. men ja har iaf inte haft ont på en vecka nu. så det är ju skönt.

va väl därför ja skaffa två bloggar, men ja har ju inte skrivit så mkt i den andra nu. men för å verkligen kunna ventilera sig OM ja behöver. för man skriver ju inte om allt skit som pågår. ja delar med mig mkt av det privata men inte allt. många verkar gå på moln å har inte en jobbig dag. så ibland är det som en fräsch fläkt som kommer in då man faktiskt läser ett genuint inlägg..

Hoppas du känner dig bättre! Trevlig helg på dig. kramis

Svar: Skönt att du inte har ont :D
Ja jag har oxå varit inne på att skaffa en till låst blogg, men orkar inte riktigt göra det heller hahah. Nej allt vill man ju inte lämna ut, när det är som jobbigast så skriver jag inte alls hahaha. Ja jag uppskattar oxå att läsa lite mer verklighetsrealistiska inlägg ;P.

Har en riktigt jobbig period nu, men det blir nog bättre efter flytten :).
Hoppas ni oxå får en bra helg.
Kramar i massor
None None

2013-02-16 @ 09:10:25
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0