1 jan: 2013

Jaha så var det ett nytt år och helt otroligt så hade vi +5 och töväder hela dagen så nu har våra 50 cm snö krympt till 10 cm om vi har tur, men nu på kvällningen så fick vi minusgrader igen och enl väderrapporterna så ska det snöa hela förmiddagen imorgon och hela dagen på torsdag så då hoppas jag på att vi får tillbaka snömängden igen så det går att åka skoter igen :P.
 
Annars så har vi inte gjort så många knop här idag, Raringen är superförkyld och jag har haft en dag från h-e så det är bara lillstumpan som har sprungit runt. Som tur är har hon helt egna regler i tatten, då är det hon som ska räkna och vi ska sitta i soffan och så ska hon komma springandes och ta oss om och om igen :D. Sen har vi gjort en del halsband och raringen och hon har legat på golvet och kört bilar på nya bilmattan. Men imorgon så räknar jag med att vi ska kunna vara ute och greja lite i snön, om det är kramsnö kanske vi ska försöka oss på en snölykta :P, är ju inte min starka sida men men det blir nog bra ändå hahaha
 
Jo vi har ätit upp julgodiset så nu blir det frukt i olika former för hela slanten framöver, men det gör inget, för vad är godare är en fresh fruktsallad med hackade nötter, hackad choklad och en liten klick vispad grädde??????? Mmmmm nej nu får det nog bli det redan ikväll :D

 
Ska göra ett allvarligt försök att komma tillbaka till mina braiga vanor som jag hade före förra julen :P
 
Puss på er alla sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0